View My Stats

luni, 5 decembrie 2011

LaBreaza LaBreaza

n-am şi eu în casă nimic american
mi-ar fi trebuit un recipient de plastic
de un galon
să-mi vărs maţele-n el

sau un radio portabil
să-mi urc frecvenţa inimii în kilohertzi
n-am şi eu nimic sfânt
nimic din benzină
din urină

mergem cu o şaretă mirosind a oaie şi cal
şi ţipăm
hai liberare
la breaza la breaza
muia vorace

în penitenciar la jilava
vomitam stihuri lugubre
la breaza la breaza ca la breaza
de mălineanu gigi marga

nimic sfânt
nimic american
chelălăim în trăsură
bem fumăm gesticulăm
hai liberare
la breaza la breaza
muia vorace

a noastră
a lor
a fratelui
a sorei
a ta
a asistentei dentare

scârbă şi bălegar
pe dn1
frig şi ochi injectaţi
hai liberare
unde e bă cimitiru'?
că ne trage cu-renta acolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu